top of page

אינדי-דוב LIVE ככה רואים מופעים היום!


קבלו את פסטיבל הילדים הדיגיטלי הראשון בישראל! ארבע שעות של מרתון מופעים חיים לכל המשפחה עם שיריהם של היוצרים הישראלים הגדולים מכל הזמנים! בהשתתפות: תנינים על הראש, אינדי ילד, המג'יקל בנד - ביטלס לכל המשפחה, התפוזים - שירי אריק איינשטיין לילדים, האוצר, אנסמבל אקוט, אוריינטל קידס גרוב (בהשראת פרויקט בייבי אוריינטל), ציפורי שיר, אינדי ילד טריו עם מופע מחווה לשיריהם של יגאל בשן ועוזי חיטמן וגם "צלילים מחצר הגרוטאות". מנחים: דוב׳לה ושירי ( מועדון הדוב הירוק ).



בשנים האחרונות תופס פסטיבל המוזיקה לכל המשפחה "אינדי-דוב" מקום מכובד בלוח השנה של חובבי הפסטיבלים בישראל. הרכבים עצמאיים של מוזיקאים, שחקנים, כותבים ומלחינים יוצרים סצנה חדשה ואלטרנטיבית של בילוי לכל המשפחה. בגרסתו הדיגיטלית מציע לכם הפסטיבל לצאת איתנו למסע בעקבות מקורות ההשראה שלנו, להכיר הרכבים חדשים ומעולים וליהנות מחדש מהמופעים וההרכבים האהובים עליכם , הפעם בגרסת לייב חד-פעמית.





אז אם אתם מתגעגעים למופעים החיים או פשוט מחפשים תעסוקה איכותית עם הילדים בימי הסגר. קחו לכם אחר הצהריים של מוזיקה משובחת ובקרו בפסטיבל הכל כך מיוחד הזה. כי עד שאתם תחזרו לבקר אותנו בבמות המופעים והפסטיבלים זו הדרך שלנו להיפגש ולרגש אתכם שוב. כרטיס הכניסה הנו משפחתי ותוכלו להיכנס ולצפות במופעים שאתם אוהבים בכל רגע ובכל מכשיר שרק תרצו עד לתאריך ה 31.10.20



אינדי דוב LIVE כרטיסים זה כאן 👈 https://bit.ly/2GJQ64D




bottom of page