top of page

לראשונה בישראל - פסטיבל ילדים 100% טבעוני !

פסטיבל "אינדידוב", המפגש השנתי של קהילת הדובים הישראלית, יתקיים בחוה"מ סוכות 6-8.10 בפארק אריאל שרון. שלושה ימים של מוסיקה ישראלית מצוינת בחיק הטבע, בכפוף להנחיות התו הסגול והשנה גם עם מסר חד וברור לעידוד טבעונות בקרב קהל המשפחות ופעילות בשיתוף עמות vegan friendly.

עלמה זהר, ילדי בית העץ, ענן על מקל, אתי אנקרי, תנינים על הראש, אינדי ילד, מוסיקה אורגנית ועוד רשימה ארוכה ומפוארת של מופעי מוסיקה חיים לכל המשפחה יופיעו בפסטיבל אינדי דוב 3 , פסטיבל הילדים האלטרנטיבי שהופך בשנים האחרונות לאירוע ענק המושך אליו אלפי משפחות מכל הארץ המכונים בפי המארגנים הדובים.




שוחחנו עם עידו כהן (קוקו) , המפיק הראשי של הפסטיבל על הקונספט האלטרנטיבי, הקהילה אותה הם מטפחים ועל ההחלטה האמיצה לקיים פסטיבל טבעוני דווקא בשנת הקורונה.

אז מה זה פסטיבל אינדי דוב?

"זוכרים את שירי הילדים שגדלנו עליהם? מדובר במפעל תרבותי ישראלי ייחודי אשר חוזר לחיינו בגדול מכיוון שבשנים האחרונות מתרחשת פריחה מחודשת של יצירה מוסיקלית עצמאית לילדים. הרכבים עצמאיים של מוזיקאים, שחקנים, כותבים ומלחינים מפיקים מופעים אשר יחדיו מציגים פסיפס מרתק של יצירה ותרבות מקומית ויוצרים סצנה חדשה ואלטרנטיבית של בילוי לכל המשפחה בפסטיבל אאוטדור ממש כמו של הגדולים!״

הדובים הם קהילה הדוקה אשר מלווה את הפסטיבל בשנים האחרונות ומונה עשרות אלפי משפחות מכל רחבי הארץ המאמצות אל ליבן ערכים של אחריות סביבתית ומשמשות כמובילות דעה בנושאים הקשורים לסביבה (הפחתת השימוש בפלסטיק חד פעמי, הפרדת פסולת למיחזור, חסכון באנרגיה ועוד)

מדוע החלטתם להתמקד השנה במסר הטבעוני?

"הפסטיבלים שלנו תמיד חיברו בין בילוי ותרבות לנושאים סביבתיים. אנחנו מאמינים שזו הדרך הנכונה לייצר תנועה המונית של שינוי רחב והורים וילדים הם הבסיס לעתיד ולשינוי הזה. הקורונה מנקודת המבט שלנו, היא רק אחד הסימפטומים למשבר האקלימי הפוקד את עולמנו וכל אחד מאתנו צריך להסתכל על עצמו ולצמצם באופן ניכר את טביעת הרגל האקולוגית שלו, הפחתת צריכת המזונות מן החי ואימוץ אורך חיים טבעוני היא כיום האתגר החשוב ביותר של המשפחות בכל רחבי העולם ולכן נרתמנו למאמץ."

מה יהיה בפסטיבל חוץ מהמוסיקה המשובחת?

"לצד המוסיקה המשובחת ייהנו המשתתפים מדוכני T.A של מזון בריא וטבעוני וסיורים בטבע של פארק אריאל שרון בהדרכת המדריכים המקצועיים של הפארק."

? איך הותאם הפסטיבל לתקופת הקורונה

על מנת לקיים את הפסטיבל השנה צמצמנו את כמות הכרטיסים שהוצאנו למכירה בלמעלה מ 60%, תשתיות הפסטיבל יבטיחו ריחוק חברתי וקפסולות כנדרש, מכירת מזון ומשקאות תתאפשר רק באמצעות כרטיס אשראי בעמדות תשלום ללא מגע והסיורים המודרכים יערכו בקבוצות קטנות ובהרשמה מראש.

השנה קהילת הדובים קובעת: העתיד טבעוני ולא צריך להתבאס מזה! צריך לשמוח ולחגוג את השינוי הזה, להתחיל לטעום את זה וליהנות מזה יחד עם הילדים. אז בואו לפסטיבל אינדי דוב 3 ליהנות ממוסיקה מעולה ומזון טבעוני משובח לכל המשפחה .



רוצים לקחת חלק ולהיות שותפי חסות בפסטיבל? כאן תמצאו פרטים נוספים





bottom of page